سحام نیوز:ساعتی پیش مهدی کروبی با حضور در بیت آیت الله مظاهری با ایشان دیدار و گفت وگو کرد. در ابتدای این دیدار مهدی کروبی با اشاره به سوابق و شخصیت آیت الله مظاهری گفت: آیت الله مظاهری از شاگردان حضرت امام و آیت الله بروجردی بوده اند و به اندیشه های امام پایبند بوده و عشق می ورزیدند. وی افزود: من از شما درخواستی دارم و آن اینکه دعا کنید در مسیری که از 48 سال پیش با مبارزه حضرت امام (ره) آغاز شده، وفادار بمانیم و لحظه ای از انقلاب جدا نشویم. مظاهری نیز در ادامه با اشاره به سخنان مهدی کروبی گفت: از افتخارات آقای کروبی این بوده است که همواره به آرمان های امام و نظام وفادار بوده اند. من از 40 سال پیش با ایشان در تماس بوده ام و آقای کروبی از شاگردان خوب و یاران باوفای امام اند. وی افزود: آقای کروبی همیشه در عرصه حضور داشته و برای سربلندی های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده است. وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: از آقای کروبی تعریف کنید و اگر می خواهید به ایشان رای بدهید. من امیدوارم در انتخاباتی که پیش رو داریم، مردم حضوری پرشور داشته باشند و تمامی نیروها، اعم از چپ و راست و دولتی و غیردولتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آزاد و رقابتی تلاش کنند. وی با اشاره به حضور مهدی کروبی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: آقای کروبی همواره در همه صحنه ها حضور داشتند و در این انتخابات نیز ایشان حضور دارند. هواداران ایشان باید او را یاری کنند و مخالفان و منتقدانشان به تخریب ایشان نپردازند. حضرت امام نیز همواره بر پرهیز از تخریب در عرصه انتخابات تاکید داشتند. وی با اشاره به تخریب برخی از چهره های نظام از سوی روزنامه ها گفت: روزنامه ها مطالب عجیبی را منتشر می کنند. نظام با این چیزها به جایی نمی رسد. موفقیت نظام به خاطر تلاش ها و ویژگی یاران امام است. بنابراین هرچه می خواهید از امتیازات آقای کروبی تعریف کنید، ولی از تخریب بپرهیزید.

مهدی کروبی در برابر سخنان آیت الله مظاهری گفت: من همواره به هواداران خود گفته ام که از تخریب دیگران بپرهیزند و تنها به تبلیغ کاندیدای خود بپردازند. وی تاکید کرد: ما هرگز تخریب نمی کنیم بلکه نقاط ضعف و قوت را بیان می کنیم و انتقاد منصفانه می پردازیم و اشکالات برنامه ها و عملکردها را بیان می کنیم. وی با اشاره به عملکرد دولت نهم گفت: دوستی که ریاست جمهوری کشور در این چهار سال در اختیارش بوده است، عملکرد مناسبی نداشته و باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشد. مهدی کروبی همچنین با اشاره به سوابق محمدرضا عباسی فرد نایب رئیس خبرگان سوم که در این دیدار حضور داشت، گفت: آقای عباسی فرد از جمله خدمتگذاران این نظام بوده که در عرصه انتخابات اخیر مورد لطف و توجه برخی از آقایان قرار گرفته و ردصلاحیت شده اند. در برابر صحبت های کروبی، آیت الله مظاهری با بیان اینکه شناخت کاملی از آقای عباسی فرد دارد، گفت: آقای عباسی فرد فردی پرمحتوا می باشد و بارها مطالب مفیدی در مجلس خبرگان مطرح کرده ام.

محمدرضا عباسی فرد نیز در این دیدار با اشاره به ردصلاحیت خود گفت: ردصلاحیت من خیر و برکاتی داشته است. چراکه با ردصلاحیت بنده، دوستانی که در دوره های قبلی ردصلاحیت شده بودند، تسلای خاطر پیدا کردند.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا